.jpg)
Meer dan 90.000 toeschouwers! Lees verder
Schoenen- en kledingketen Scapino en event-marketingbureau
LDP International, beide kantoorhoudend in Motorstad Assen, slaan deze zomer de
handen inéén. In de maand juli trakteert Scapino in de winkels op kaarten voor het
grootste gecombineerde auto-, motor- en kartevenement van Europa. Daarnaast
maken klanten van Scapino kans op het winnen van exclusieve arrangementen.
Scapino marketingmanager Jordi Hillenga:
“Autosport groeit in populariteit in Nederland. De focus van LDP op families sluit helemaal aan bij de doelgroep van Scapino. Met Scapino hebben wij de mogelijkheden om bij te dragen aan de grootschalige communicatie rondom het evenement. In 175 Scapino winkels worden gratis toegangsbewijzen verspreid. Daarnaast genereert het race-evenement veel mediawaarde om ons merk onder de aandacht te brengen en bieden we hiermee onze klanten een dagje uit in de vakantieperiode. Een mooie win-win situatie met een prachtig eindresultaat voor twee familiebedrijven uit Assen.”
JACK’S Racing Day wordt georganiseerd door event-marketingbureau LDP International. Hilde van Dam, Director Operations: “Scapino maakt goede schoenen en kleding bereikbaar voor alle doelgroepen en portemonnees. LDP streeft met JACK’S Racing Day naar diezelfde bereikbaarheid in een gastvrije beleving van auto- en motorsport van hoog niveau. Samen hopen we deze zomer vele families in Nederland te trakteren op een bijzonder weekend vol sport en competitie op het wereldberoemde TT-circuit.”